A DXN jutalék rendszere – A DXN marketingtervből is megkaphattunk minden információt. Bevallom őszintén, azért én jobban élvezem, ha a valaki elmagyarázza a leírtakat.
Ezért is gondoltam úgy, hogy egy pár sort írok a DXN jutalék rendszeréről. Ha igazán meg szeretnéd érteni a DXN rendszerét ezeket a legfontosabb tudnivalókat mindenképpen meg kell ismerned.
A DXN jutalék rendszere – Az alapok
Nem titok, hogy a DXN nem csak egészséget szeretett volna a hűséges fogyasztóinak, hanem lehetőséget egy új szabadabb élethez. Ehhez pedig az MLM rendszert hívta segítségül. Ahhoz, hogy ezt megértsd néhány szóban beszélnünk kell az MLM-jövedelmekről.
Ha annyira sem vagy nyitott, hogy ezt a néhány sort átolvasd, akkor köszönöm, hogy meglátogattad az oldalt. Szívesen belinkelném a tv műsor, vagy ajánlanék egy-egy jó könyvet, de most másról szeretnék neked írni.
Azt mindenki tudja, aki már foglalkozott MLM-mel vagy hallott róla, hogy egy bizonyos teljesítményszint elérése után a legtöbb, hálózatépítésen alapuló üzletben „visszataszítóan” sokat lehet keresni. Ezért (szerintem) semmi értelme azt számolgatni, hogy mennyit keresel akkor, ha már van néhány belépőd, és azok rendelnek néha saját felhasználásra egy-két doboz kávét. Megsúgom: nagyon keveset, vagy fogalmazzunk úgy, hogy semmit.
Honnan lesz a pénz az üzletben?
Az MLM-üzletben a pénz eleinte a direkt értékesítésből, az árrésből származik. Te megveszed nagykereskedelmi áron, és eladod
fogyasztói áron. De ezt ne tedd! A saját érdekedben ne! Ugyanis, ha nem építesz hálózatot, ugyanoda jutsz, mintha bármi más ügynöki munkával foglalkoznál: ahhoz, hogy bevételed legyen, el kell adnod.
Ha jól gondolom, az emberek többsége pont azért csatlakozik ehhez az üzleti formához, hogy passzív jövedelemre tegyen szert, hogy anyagilag függetlenné váljon. Ezért NE áruld a termékeket! A törzsvásárlói lehetőséget kell „eladnod”. Nem nehéz kiszámolni, hogy mennyi termék vásárlása esetén éri meg valakinek belépnie az üzletbe.
Én azt javaslom: a kedvezményes vásárlási lehetőséget kínáld és a ne a terméket; még akkor sem, ha valaki nem akar hálózatot építeni (vagy csak még nem tudja), csak saját fogyasztásra kell neki a termék.
Ez persze nem azt jelenti, hogy el kell küldeni azt, aki venni akar egy doboz dxn ganoderma kávét. Nem, neki el kell adni. Csak arra vigyázz, hogy ne ez legyen a célod! Az MLM-ben ugyanis a legfontosabb dolog a másolódás. Ha te görcsölve terméket árulsz, ezt fogják másolni (vagyis nem, mert nemigen lesz belépőd).
Ha laza leszel, és lazán, görcsök nélkül tálalod a lehetőséget (és nem a terméket!), az szimpatikus lesz, tetszeni fog az embereknek, és ők is akarják csinálni, és ők is úgy akarják majd csinálni. Ha úgy gondolod, hogy te nem ilyen van igazad van. De a jó hír, hogy ez is tanulható.
Kötelezettségek, elvárások a DXN kifizetési rendszerében
Számomra az egyik legfontosabb döntési pont a legtöbb általam ismert MLM rendszerrel ellentétben a kötelezettségek és elvárások hiánya volt.
Hozzá kell tennem, hogy én akkor is belevágtam volna, ha ez nem így lenne. A termék, a Ganoderma kávé mint egészséges kávé, önmagában is garancia a sikerre, ha valaki keményen dolgozik.
De nézzük a kötelezettségeket, amelyek a legtöbb hálózatépítő kedvét szokták szegni, pedig a sikeresek szerint e nélkül nincs eredményes üzlet. Én az utóbbi felfogással nagyban vitatkoznék. Lehet, hogy egy ideig be lehet valakit kényszeríteni bizonyos teljesítménybe, de hosszú távon csak a saját, belső motivációval rendelkezők maradnak fenn. A saját, belső motivációt pedig nagyon nehéz (vagy lehetetlen) külső ráhatással tartósan megteremteni. Vannak profi, röptető szakemberek (motivációs trénerek), akiknek a segítségével ideiglenesen látványos eredményeket lehet elérni, de ez kevés az igazi sikerhez.
Az eredményhez a TE, őszinte meggyőződésedből fakadó hited és kitartásod kell, és nem kötelezettségekkel, teljesítménykényszerekkel teli akadálypálya.
A DXN jutalék rendszerében nem különböztetünk meg törzsvásárlói és üzletépítői szinteket. Tehát aki törzsvásárló lesz, az üzletet is építhet. Törzsvásárlói státuszának fennmaradásához évente minimálisan egy termék megvásárlása szükséges.
Ha valaki jutalékot szeretne kapni a saját vásárlásai után, egy adott hónapban 100 pontértékben kell vásárolnia. Minden terméknek van pontértéke, ami a letölthető „Termékmegrendelő nyomtatványon” megtekinthető. Hangsúlyozni szeretném, hogy a havi 100 pont (akár 20.000 Ft alatti összegből is kihozható) vásárlási „kötelezettség” csak akkor lényeges, ha további visszatérítést szeretnél kapni a saját vásárlásodból az adott hónapban. Ha nem teljesíted ezt a feltételt, nem történik semmi más, csak abban a hónapban nem leszel bónuszra jogosult.
Ha valaki a hálózatában található emberek vásárlásai után is szeretne jutalékot kapni, a hálózatának összesen 200 pontértékben kell vásárlást lebonyolítania, a saját 100 pontértékén felül.
A fenti teljesítményelvárások olyan minimálisak, hogy ha valaki csak ezen eredményeket éri el, a várható jövedelme sem lesz említésre érdemes.
A vásárlásért járó pontok nemcsak hónapon belül, hanem folyamatosan összeadódnak, tehát ha valaki egy adott hónapban pl. 100 pontértékű saját, a hálózata pedig összesen 800 pontértékű vásárlást bonyolít, a következő hónapot már 900 pontos szintről kezdi.
A pontértékeknek csak a Star Agent (igazgatói szint) eléréséig (4500 pont) van jelentőségük, ami havi 900 ponttal öt hónapon belül teljesíthető.
A DXN MLM-rendszere mentes a más MLM-hálózatokban megszokott, olyan kényszerítő eszközöktől, mint a megelőzés, leválás, havonta nullázódás, kötelező kvalifikáció stb.
Bónuszok a DXN jutalék rendszerében
A DXN MLM-üzlete többféle hálózati bónuszból áll.
Csoport bonusz (havi 100 PPV és 300 PGPV) | 6% – 21% |
Igazgatói Csoport bonusz | 25% – 37% |
Fejlesztési bonusz | 15 % |
Nemzetközi profit osztalék | 2 % |
Vezetői bonusz | 15% |
Utazási Szeminárium Ösztönző | 2% |
Egyszeri Készpénz Ösztönző | 150 EUR |
Egyszeri Utazási Ösztönző | 1000 EUR |
Minden teljesítményhez (elért pontértékhez) tartozó jutalékszint és az alattad lévő munkatársad által elért jutalékszint közötti különbség lesz a jövedelmed a hálózatodban elért havi értékesítések függvényében.
A Star Agent (igazgatói), majd a Star Diamond (gyémánt igazgatói) szint elérésétől különböző vezetői bónuszok járnak, amelyek már nem hálózati mélységekhez kötöttek, hanem a teljes csoportforgalom után járnak. Az igazgatói szintek elérésének feltétele, hogy különböző ágakon, milyen igazgatók helyezkednek el alattad.
Részletes leírást találsz a DXN Marketing Terv-ben és innen is letölthető DXN Marketing Terv füzetben.
Optimális hálózatépítés a DXN üzletben
A legfontosabb a gyors start!
Az MLM-üzlet lényege a másolás. Minél több időt töltesz el az üzletben eredmények nélkül, annál nehezebb lesz hitelesen kijelentened ennek az üzletnek a nagyszerűségét. Ha viszont azt látják a megszólított emberek, hogy milyen könnyen és gyorsan épül a hálózatod, ők is szívesen csatlakoznak.
Ne feledd, csak akkor nem lesznek új törzsvásárlóid, új munkatársaid, ha eltitkolod ezt a lehetőséget! Mondd el minél több embernek személyesen, küldd el minél több ismerősödnek a weboldalcímed, és meglátod, úgy, mint Te, ők is csatlakozni akarnak ehhez a nagyszerű rendszerhez.
A gyors starthoz segítségedre lehetnek a DSP – Dinamikus Start Program csomagjai, amely nem csak neked, hanem a leendő munkatársaidnak is már a kezdetektől kiemelkedő profitot is hozhat.
Kérdésed van? Itt felteheted: